loading...

Wednesday, February 6, 2013

Kereta melayang



6 Februari 2013
Alor Gajah: Bagaikan aksi lagak ngeri apabila Proton Iswara dinaiki satu pasangan suami isteri ‘terbang’ ke atas tebing setinggi kira-kira dua meter sebelum terhempas dan terbalik dalam kemalangan di Jalan Kampung Air Hitam Lendu - Masjid Tanah, di sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 7.50 malam, kereta dipandu Zainal Daud, 43, bersama isteri, Saadiah Ali, 50, dari Masjid Tanah dalam perjalanan pulang ke rumah mereka di Kampung Lendu Hilir sebelum terbabit kemalangan.

Sumber berkata, pemandu kereta itu dipercayai gagal mengelak kenderaan muncul dari arah bertentangan ketika melalui satu selekoh di lokasi kejadian menyebabkannya hilang kawalan.

“Berikutan itu, kereta dinaiki mangsa dipercayai meluncur laju dan berpusing beberapa kali sebelum terhempas di atas tebing setinggi kira-kira dua meter dalam keadaan terbalik.


“Saadiah yang berada di tempat duduk penumpang depan cedera parah di kepala serta badan manakala suaminya hanya mengalami kecederaan di telinga kanan,” katanya di sini, malam kelmarin.

Sumber:
http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Keretamelayang/Article/index_html




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my