loading...

Thursday, February 7, 2013

Penunggang Motosikal maut terpelanting


Inalillahi wainailaihi rojiun

6 Februari 2013
Tumpat: Seorang pekerja kedai memproses ayam yang dalam perjalanan pulang ke rumah maut selepas motosikal ditungganginya melanggar belakang sebuah kereta sebelum terpelanting dan digilis sebuah kereta lain jenis Produa Myvi dari arah bertentangan dalam kejadian di Kampung Kubang Batang dekat sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 3.40 petang itu, mangsa, Azmi Hassan, 21, yang menunggang motosikal Honda EX5 meninggal dunia di tempat kejadian akibat cedera parah di kepala.


Mayat mangsa dibawa ke Hospital Tumpat untuk dibedah siasat sebelum dituntut keluarganya dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Chat, Pasir Mas pada jam 11 malam kelmarin.

Bapa saudara mangsa, Che Harun Jusoh, 43, berkata, anak saudaranya itu seorang yang rajin dan bertanggungjawab.


“Arwah membesar tanpa ayah selepas ibu bapanya bercerai ketika masih kecil.


“Selepas tamat persekolahan, arwah yang tinggal dengan ibunya terus bekerja untuk membantu menambah pendapatan keluarga. Pemergiannya sememangnya amat dirasai,” katanya.

Sementara itu, Pemangku Ketua Polis Daerah Tumpat Deputi Superintendan Sharifuddin Yusof ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan meminta saksi kejadian tampil membantu siasatan.

Sumber:
http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Mautterpelanting_digiliskereta/Article/index_html


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my