loading...

Monday, July 22, 2013

Penyamun ditangkap dalam nahas



23 Julai 2013
SEREMBAN – Seorang penjenayah dicekup sebaik saja terbabit dalam kemalangan ketika melarikan diri dari polis selepas menyamun seorang lelaki di Taman Seremban Jaya, dekat sini awal pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira 5.45 pagi itu, penjenayah terbabit bersama seorang lagi rakannya masing-masing berusia lingkungan 20-an menyamun seorang pekerja penghantar surat khabar dengan menggunakan parang.

Menurut sumber, penjenayah terbabit yang menunggang motosikal menghampiri mangsa yang dalam perjalanan ke tempat kerja sambil mengugutnya dengan sebilah parang.

“Suspek kemudian bertindak merampas motosikal dan beg mangsa. Bagaimanapun, suspek tidak bernasib baik apabila aksi mereka disaksikan dua anggota polis yang membuat rondaan di kawasan berkenaan.

“Polis yang melihat kejadian itu bertindak mengejar suspek, namun sejurus sampai di Taman Seremban Jaya Fasa 9, motosikal ditunggang suspek melanggar sebuah van,” katanya di sini, semalam.

Sumber berkata, kejadian itu menyebabkan seorang suspek terjatuh dan berjaya ditahan, bagaimanapun rakannya melarikan diri.

Beliau berkata, suspek yang ditahan dibawa ke balai polis berdekatan untuk tindakan lanjut.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/melaka-ns/penyamun-langgar-van-ketika-larikan-diri-1.185691





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my