loading...

Friday, January 11, 2013

Dada tertusuk pemegang brek

12 Januari 2013
Dua sahabat terkejut apabila menemui mayat rakan mereka terbaring dengan badan dipenuhi darah selepas dada kiri mangsa tertusuk pemegang brek motosikal yang dinaiki dalam kejadian di Jambatan Sentosa, di sini, kelmarin.

Mayat Stevan Jemat, 29, ditemui rakannya berusia 20-an ketika mereka dalam perjalanan pulang ke rumah masing-masing, jam 8 malam.


Sumber berkata, terkejut melihat mangsa tidak sedarkan diri, dua rakannya itu menghubungi hospital mendapatkan bantuan sebelum dia disahkan meninggal dunia.

“Pada jam 5 petang hari kejadian, mangsa bersama rakannya dikatakan mengambil minuman keras di sebuah rumah di Sentosa. Dua jam kemudian, mangsa ke rumah seorang lagi rakan mereka untuk menyambung minum minuman keras.


“Selesai minum di rumah rakannya, mangsa menunggang motosikal pulang ke rumah sebelum dipercayai beberapa kali terjatuh akibat terlalu mabuk.


“Bagaimanapun, mangsa masih tetap meneruskan perjalanan dan jatuh ketika melalui jambatan berkenaan sebelum ditemui dua rakannya sendiri,” katanya.

Menurutnya, mangsa disahkan meninggal dunia di tempat kejadian dan mayatnya dihantar ke Hospital Sibu untuk dibedah siasat.


Jurucakap polis ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan mengklasifikasikan kes sebagai mati mengejut.

“Setakat ini, tiada unsur jenayah ditemui dalam kes ini. Kesan kecederaan pada dada kiri mangsa dipercayai akibat tertusuk pemegang brek motosikalnya yang didapati patah.


“Ini kerana sebelum mangsa ditemui di atas jambatan itu, dia dikatakan beberapa kali terjatuh daripada motosikalnya,” katanya.

Sumber:
hmetro.com.my/myMetro/articles/Tergolekatasjalan//Article/index_html




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my