loading...

Thursday, January 10, 2013

Remaja maut bertembung anggota RELA


Inalillahi wainailaihi rojiun

10 Januari 2013
BESUT — Seorang remaja berumur 21 tahun maut apabila motosikal yang ditungganginya merempuh sebuah motosikal lain dekat Kampung Tasik Mengkuang, dekat sini malam tadi.

Ketua Polis Daerah Besut, Supt. Kamaruddin Mohd Zakaria berkata, dalam kejadian pada 10 malam tadi, mangsa Mohd. Azmi Kassim dipercayai tidak menyedari kehadiran motosikal lain di laluan bertentangan yang ditunggangi oleh Abdullah Mohamad, 42, anggota Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (RELA).

Kamaruddin berkata, Mohd. Azmi yang berasal dari Kampung Kerandang, di sini ketika kejadian dalam perjalanan menuju ke Kampung Bukit Kenak untuk bertemu rakannya.

"Hujan lebat telah menyebabkan jalan lurus yang tidak berlampu itu gelap sebelum kedua-dua mangsa bertembung,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Akibat rempuhan tersebut, Mohd. Azmi cedera parah di bahagian kepala dan badan sebelum meninggal dunia di tempat kejadian.

Manakala Abdullah dari Kampung Tanah Merah, Kerandang, di sini pula cedera parah dan dihantar ke Hospital Daerah Besut sebelum dirujuk ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), Kubang Kerian, Kelantan untuk rawatan lanjut.— BERNAMA

Al-Fatihah

Sumber:
kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0110&pub=Kosmo&sec=Terkini&pg=bt_11.htm


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my