loading...

Friday, January 11, 2013

Wanita keguguran bertembung Mercedez Benz

Wanita keguguran bertembung Mercedez Benz


11 Januari 2013
ALOR GAJAH – Seorang wanita keguguran selepas kereta dinaiki terbabit dalam kemalangan membabitkan empat kenderaan di Jalan Kampung Baru, di sini petang kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira 2.15 petang itu, Norazura Md Saberi, 29, menaiki kereta jenis Perodua Viva dipandu adiknya, Norshazlin Md Saberi, 25, dalam perjalanan dari pekan Alor Gajah ke Kelemak.

Turut serta dalam kereta, kakak mangsa, Noraini Md Saberi, 28, adiknya, Norizati Md Saberi, 13, serta anak saudaranya, Nuraliya Alisa, 2 bulan,

Menurut sumber, sebuah kereta jenis Mercedez Benz dipandu Norzila Ibrahim, 49, dan anaknya, Mohd Syazwan Helmi Shamsuri, 12, dari Kelemak hilang kawalan sebelum bertembung dengan tiga kenderaan lain.

Saksi, Jasni Johar, 43, berkata, kereta dipandu Norzila memasuki laluan bertentangan dan bertembung dengan kereta dinaiki Norazura yang hamil empat bulan.

Menurutnya, pada mulanya Mercedez Benz berkenaan melanggar Proton Wira dipandu wanita berusia lingkungan awal 30-an.

“Kemudiannya, Mercedez Benz itu bertembung pula dengan kereta dinaiki mangsa dari arah bertentangan hingga melantun ke belakang melanggar sebuah Toyota Corona,” katanya.

Jasni berkata, rempuhan itu menyebabkan mangsa yang duduk di sebelah pemandu tercampak ke tempat duduk belakang, manakala bayi yang dipangku kakak mangsa dipercayai tidak sedarkan diri sejurus rempuhan berlaku.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Umar Ali Saifuddin Shaharuddin mengesahkan kejadian.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/melaka-ns/kandungan-wanita-gugur-akibat-kemalangan-1.120066


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my