loading...

Wednesday, October 17, 2012

Tidak kesampaian menemui ibu


Inalillahi wainailaihi rojiun

17 Oktober 2012
KLANG - Hasrat seorang penunggang motosikal menemui ibunya tidak kesampaian apabila mangsa maut dalam kemalangan membabitkan sebuah kenderaan lain di Kilometer (KM) 15.3, Lebuhraya Baru Selat Klang dari arah Shah Alam, di sini semalam.

Dalam kejadian sekitar jam 3 petang itu, Abdul Rahman Mohd Zain, 41, yang menunggang motosikal jenis Modenas Kriss mengalami kecederaan di kepala dan meninggal dunia di tempat kejadian.

Ketua Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Utara, Asisten Komisioner Zawary Mahadi berkata, mangsa dipercayai dalam perjalanan dari Sungai Besar menghala ke Seksyen 20, Shah Alam dipercayai untuk menemui ibunya yang tinggal di situ bersama kakaknya.

“Mangsa yang bekerja sendiri itu dipercayai kerap berulang-alik dari Sungai Besar ke Shah Alam bagi melawat ibunya.

“Bagaimanapun dalam perjalanan ke sana semalam, motosikal mangsa dipercayai bergesel dengan sebuah treler berdasarkan kesan calar pada motosikal mangsa.

“Mangsa dipercayai tercampak ke jalan raya dan meninggal dunia di tempat kejadian,” katanya.

Beliau berkata, mayat mangsa dihantar ke Bilik Mayat, Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) untuk bedah siasat.

Zawary berkata, pihaknya meminta saksi kejadian menghubungi Balai Trafik Klang Utara atau Pegawai Penyiasat Trafik, Inspektor Mohd Zaini Abdullah di talian 03-32902222 bagi membantu siasatan.


Al-Fatihah

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/selangor-kl/tak-sempat-jumpa-ibu-1.95319

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my