loading...

Wednesday, February 27, 2013

Pelajar Pusat Latihan Teknologi Tinggi (ADTEC) maut



Inalillahi wainailaihi rojiun

28 Februari 2013
Rembau: Hasrat seorang pelajar lelaki Pusat Latihan Teknologi Tinggi (ADTEC) Alor Gajah, Melaka, bersarapan nasi lemak dibekalkan ibu bersama rakannya di asrama pusat kemahiran itu tidak kesampaian apabila dia maut dalam kemalangan di Kilometer 37, Jalan Seremban-Tampin dekat Kota, di sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 8 pagi, mangsa Mohamad Abdurrahman Azmi, 21, pelajar jurusan Diploma Teknologi Telekomunikasi menunggang motosikal Honda EX-5 dari arah Rembau ke Tampin itu meninggal dunia di tempat kejadian apabila motosikal ditunggangnya dirempuh sebuah kereta Honda Hybrid dari arah bertentangan.

Bagaimanapun, pemandu dan penumpang kereta terbabit tidak mengalami sebarang kecederaan.

Bapa mangsa, Azmi Ahmad, 50, berkata, arwah pulang ke rumah mereka di Taman Seri Rembau, di sini, malam kelmarin kerana mahu mengambil duit belanja dan bergerak pulang ke kolej ADTEC pagi semalam.

“Saya bertugas sebagai guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Tuanku Jaafar, Seremban. Kali terakhir saya jumpa dia jam 7 pagi sebelum saya ke sekolah, tetapi arwah tidak bersarapan bersama kerana mahu makan bersama rakannya di asrama.

Al-Fatihah

Sumber:
http://www.sinarharian.com.my/semasa/anak-wartawan-sinar-harian-cedera-parah-1.135166


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my