loading...

Thursday, January 17, 2013

Maut rempuh tiang elektrik

 Inalillahi wainailaihi rojiun

18 Januari 2013
DUNGUN - Seorang pemuda terbunuh apabila kereta yang dipandunya terbabit dalam kemalangan di KM 80.5, Jalan Kuala  Terengganu-Kuantan, Batu 49, di sini awal pagi tadi.
  
Mohd Rizuan Rosli, 22, yang berasal dari Kampung Jerangau Sungai, di sini terbunuh selepas kereta Proton Wira Aeroback yang dipandunya dipercayai terbabas sebelum melanggar sebatang tiang elektrik di situ lalu terbalik.
  
Kemalangan 4.50 pagi itu dipercayai berlaku selepas kenderaan itu hilang kawalan ketika melalui satu selekoh di situ, menyebabkan mangsa mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan disahkan meninggal di tempat kejadian.
  
Mangsa dipercayai dalam perjalanan pulang ke rumahnya selepas minum bersama rakan di Bandar Dungun.
  
Ketua Polis Daerah, Supt Dahlan Mohd Noor ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu.
  
Katanya, sepasukan anggota Bomba dan Penyelamat dari Balai Bomba Dungun terpaksa dipanggil bagi mengeluarkan mangsa yang tersepit di tempat duduk.
  
"Mayat mangsa dibawa ke Hospital Dungun untuk siasatan lanjut sebelum diserahkan kepada keluarganya untuk dikebumikan di tanah perkuburan Kampung Wa," katanya.
 - Bernama

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/terengganu/pemandu-maut-kereta-langgar-tiang-elektrik-awal-pagi-1.122775



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my