loading...

Sunday, July 14, 2013

Pelajar JMTI maut dirempuh dua kereta


Inalillahi wainailaihi rojiun

14 Julai 2013
Kota Bharu: Hasrat lima sekawan untuk menikmati makanan tradisi colek berakhir dengan kesedihan apabila seorang maut dalam kemalangan di Jalan Chicha-Kuban Kerian, Kota Bharu, malam kelmarin.


Dalam kejadian kira-kira jam 11.30 malam itu, pelajar tahun kedua Institut Teknikal Jepun Malaysia (JMTI) Pulau Pinang Mohd Shafiq Suhaimi, 19, dikatakan menunggang motosikal jenis Yamaha RXZ bersendirian dari arah Kubang Kerian menghala ke Pasir Tumboh sebelum cuba membuat pusingan U.

Bagaimanapun, dia dirempuh oleh dua kereta jenis Nissan Sentra dan Proton Saga yang datang dari arah Pasir Tumboh menyebabkannya maut di tempat kejadian akibat kecederaan di kepala.

Rakannya, Mohd Azim Mohmed, 19, berkata, mereka bersama tiga lagi rakan seusia, Mohd Hafiz Mohd Arifin, Mohd Amirul Ashraf Abdullah, dan Faizal Adam Azhar dalam perjalanan untuk mencari gerai colek kira-kira jam 10 malam.

Katanya, mereka menunggang motosikal masing-masing sebelum menyedari arwah berada di belakang sekali namun kemudian tidak muncul di tempat dijanjikan.

Al-Fatihah

Sumber:
hmetro.com.my/articles/Taksempatmakancolekdengankawan/MA/Article
sinarharian.com.my/semasa/warga-emas-remaja-maut-1.182220


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my