loading...

Friday, July 19, 2013

Hadiah terakhir untuk ibu



Inalillahi wainailaihi rojiun

19 Julai 2013
Alor Setar: “Arwah sudah membeli dua helai jubah dan kasut untuk menyambut Aidilfitri nanti serta membeli sofa baru untuk ibunya sehari sebelum Ramadan lalu menggunakan gaji pertamanya.

“Tak sangka Alia akan pergi buat selama-lamanya apatah lagi di bulan puasa ini, tetapi kami sekeluarga reda dengan pemergiannya,” kata Rokiah Abu Bakar, 73, nenek kepada Noralia Norazizan, 20, yang maut selepas motosikal ditungganginya dipercayai merempuh Proton Wira diletakkan di bahu jalan berhampiran persimpangan lampu isyarat Sungai Mati, Langgar, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 7 pagi, mangsa dikatakan dalam perjalanan dari rumahnya di Simpang Kebun 500, Jabi, dekat sini, untuk ke tempat kerjanya di taska Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), di sini.

Difahamkan, motosikal ditunggangi mangsa dipercayai merempuh bahagian kanan belakang Proton Wira di bahu jalan berhampiran persimpangan lampu isyarat itu menyebabkan mangsa terpelanting sejauh 10 meter dari tempat kejadian.

Mangsa dipercayai digilis kenderaan dari arah sama di lokasi kejadian menyebabkan mangsa mengalami kecederaan serius di bahagian perut dan meninggal dunia di tempat kejadian.

Sumber:
hmetro.com.my/articles/Hadiahterakhiruntukibu//Article



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my