loading...

Saturday, November 9, 2013

Remaja maut dirempuh pacuan empat roda



Inalillahi wainailaihi rojiun

10 November 2013
KOTA TINGGI - Seorang remaja maut selepas dirempuh sebuah kenderaan pacuan empat roda ketika melintas jalan di Kilometer 38.5 Jalan Johor Bahru – Kota Tinggi,  semalam.

Dalam kejadian jam 2.15 pagi itu, Aszliya Mohamaduan, 17, maut di tempat kejadian selepas cedera parah di seluruh badan dan kepala akibat rempuhan tersebut.

Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Superitendan Md Nor Rasid berkata, ketika kejadian mangsa dikatakan dalam perjalanan pulang selepas keluar minum bersama rakan di sebuah restoran sebelum dia dirempuh pacuan empat roda jenis Mitsubshi Triton.

Kejadian berlaku apabila mangsa dipercayai sedang melintas difahamkan dalam perjalanan pulang selepas keluar minum bersama rakannya di sebuah restoran dekat sini.

“Mangsa disahkan meninggal dunia dihantar ke Hospital Daerah Kota Tinggi (HKT) untuk dibedah siasat sebelum dituntut keluarga.

Tambah Md Nor, pemandu kenderaan pacuan empat roda berusia 34 tahun itu tidak mengalami sebarang kecederaan dan kes disiasat di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan.

Al-Fatihah

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/johor/remaja-perempuan-maut-kena-rempuh-1.219317



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my