loading...

Wednesday, October 2, 2013

Bayi lima bulan maut



Inalillahi wainailaihi rojiun

2 Oktober 2013
JERANTUT- Bayi berusia lima bulan maut ketika dalam perjalanan ke hospital apabila kereta jenis Proton Preve yang dipandu bapanya bertembung dengan sebuah pacuan empat roda jenis Hilux di Kilometer 13.5, dekat Kampung Bukit Ketupat, petang kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 1 petang itu, Muhammad Raffie Dzulkarnain mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Jerantut.

Ketua Polis daerah, Superintendan Azid Ismail berkata, kejadian berlaku apabila Hilux dipandu Norazuan Mat Sani, 25, beralamat di Felda Lepar Utara bersama dua penumpang berhenti di laluan dari arah Temerloh menuju ke Jerantut untuk masuk ke simpang kanan.

Menurutnya, dalam masa sama kereta Proton Preve dipandu Muhammad Shahmin Naim, 24, beralamat di Taman Inderapura, di sini yang dinaiki bersama tiga penumpang lain cuba memotong Hilux terbabit.

“Muhammad Shahmin cuba memotong Hilux terbabit dari arah belakang namun gagal menyebabkan berlaku pertembungan di bahagian kanan pemandu Hilux.

“Kesemua mangsa cedera dan dihantar ke Hospital Jerantut untuk rawatan,” katanya.

Menurutnya, setiap pemandu diingatkan mematuhi had laju yang ditetapkan dan menjaga jarak kenderaan untuk mengelak kemalangan.

Al-Fatihah

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/pahang/bayi-lelaki-maut-kemalangan-1.207600



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my