loading...

Saturday, September 7, 2013

Gigil lihat kaki rakan putus



Inalillahi wainailaihi rojiun

7 September 2013
Dungun: “Badan saya menggigil selepas melihat kakinya putus,” kata Roslan Awang Bota, 29, mengenai kemalangan maut yang meragut nyawa rakan serumahnya di Kilometer 100 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan di persimpangan lampu isyarat Taman Uda Murni, Paka, dekat sini, jam 8.50 malam kelmarin.

Suhaimi Sulong, 38, terbunuh apabila motosikal ditunggangnya dirempuh sebuah kereta Proton Persona di persimpangan lampu isyarat terbabit dan meninggal dunia di tempat kejadian.



Ketika kejadian, mangsa, penyelia projek yang bekerja di loji petrokimia di Kerteh, dikatakan dalam perjalanan ke kedai makan sebelum membuat pusingan U di situ lalu dirempuh kereta terbabit yang datang dari arah Paka ke Kerteh.

Roslan berkata, dia bersama tiga rakannya hanya dikenali sebagai Wan Zulkifli, 27, Mohd Nasarudin, 28, dan Mohd Akmal Hakim, 23, sepakat untuk keluar makan bersama mangsa.

“Ketika hendak keluar, tiba-tiba dua rakan arwah datang ke rumah dan arwah meminta kami berempat keluar makan terlebih dulu serta akan menyusul kemudian,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian, kelmarin.

Al-Fatihah

Sumber:
hmetro.com.my/myMetro/articles/Gigillihatkakirakanputus/Article/index_html
ntv7.com.my




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my