loading...

Saturday, August 24, 2013

Pelajar Sri Maharaja maut dirempuh van



Inalillahi wainailaihi rojiun

24 Ogos 2013
PASIR PUTEH - Seorang pelajar maut manakala rakannya cedera apabila motosikal mereka dirempuh van dalam nahas yang berlaku jam 1.40 petang di Sungai Kelong, di sini, kelmarin.

Ketua Polis Daerah, Deputi Superintenden Mohd Kamal Zainal berkata, nahas itu berlaku ketika dua pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Maharaja, Bukit Abal itu dalam perjalanan untuk pulang ke rumah.

Katanya, Ahmad Amirul Faqarul Amin Sulaiman, 14, mati di tempat kejadian selepas motosikal yang ditunggang rakannya, Ahmad Akif Muhamad Ramli, 14, dirempuh van dari arah Sungai Kelong.

“Berdasarkan siasatan, motosikal itu dikatakan tidak berhenti ketika tiba di simpang Sungai Kelong ke Banggol Pa’Esah sebaliknya terus membelok ke kanan.

“Van yang dipandu lelaki dikenali sebagai Zainol Azhar Zahari terlanggar mangsa sebelum van terhumban ke dalam parit, dia bagaimanapun tidak mengalami kecederaan,” katanya.

Mohd Kamal berkata, Ahmad Amirul yang tidak memakai topi keledar cedera di kepala dan patah paha kiri manakala rakannya patah kaki kiri.

Al-Fatihah

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/kelantan/pelajar-maut-dirempuh-van-1.195050


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my