loading...

Friday, May 31, 2013

Maut ke tempat kerja



Inalillahi wainailaihi rojiun

31 Mei 2013
SABAK BERNAM – Seorang pekerja swasta yang ingin ke tempat kerjanya di Sungai Panchang Bedena, Sungai Besar, di sini, maut selepas motosikal yang ditungganginya dirempuh sebuah kereta Proton Wira, di Kilometer 44 Jalan Teluk Intan-Klang, malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 8.45 malam itu, mangsa Salahuddin Khairi, 23, berasal dari Kampung Tebuk Pulai tengah, Sabak Bernam, meninggal dunia di tempat kejadian selepas mengalami kecederaan parah di kepala dan patah kaki kanan.

Ketua Polis Daerah Sabak Bernam, Superintendan Noor Mushar Mohamad berkata, mangsa yang menunggang motosikal jenis Honda EX5 dalam perjalanan dari Sungai Air Tawar menghala ke Sungai Besar dipercayai keluar dari simpang sebelah kiri jalan.

“Bagaimanapun, kereta Proton Wira yang dalam perjalanan menghala ke Sungai Besar tidak sempat mengelak lalu terus merempuh sebelah kiri motosikal terbabit,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Noor Mushar berkata, akibat rempuhan kuat itu, mangsa tercampak kurang 20 meter dari tempat kejadian, manakala motosikal yang ditungganginya terhumban ke parit besar laluan tersebut.

Beliau berkata, mayat mangsa dibawa ke Hospital Sungai Besar untuk bedah siasat, sementara pemandu Proton Wira itu hanya mengalami luka ringan.

Sumber:
http://www.sinarharian.com.my/edisi/selangor-kl/maut-tak-sempat-ke-tempat-kerja-1.165780


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my