loading...

Saturday, January 5, 2013

Imam maut



Inalillahi wainailaihi rojiun

5 Januari 2013
MELAKA: “Sejak kebelakangan ini ayah mengadu sakit kaki, tetapi apabila kami mahu menghantarnya ke hospital, dia menolak dan menyatakan akan pergi ke klinik sendiri,” kata Mohd Fairus, 29, anak kepada seorang imam yang terbunuh dalam kemalangan ketika pulang dari klinik, di sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 9.30 pagi di persimpangan masuk ke Taman Cheng Perdana, Lebuh Alor Gajah- Melaka - Jasin (AMJ) itu, mangsa Yahaya Hassan, 64, dari Batu 1/2, Kampung Bertam Hulu maut selepas motosikal jenis Demak EX90 ditunggangnya terlanggar belakang sebuah Proton Wira.

Lebih memilukan, mangsa dipercayai dalam perjalanan pulang selepas mendapatkan rawatan di sebuah klinik berhampiran dan ubat yang diletak di dalam bakul motosikal bertaburan di atas jalan raya.

Menurut anak keempatnya, Mohd Fairus, 29, dia yang bergegas ke lokasi selepas dimaklumkan mengenai kejadian terkejut melihat tubuh bapanya sudah ditutup dengan kain putih.


Katanya, tiada perubahan sikap ditunjukkan bapanya sebaliknya hanya enggan dihantar ke hospital kerana mengalami sakit kaki.

Al-Fatihah

Sumber:
hmetro.com.my/myMetro/articles/Imammautpulangklinik/Article/index_html
sinarharian.com.my/mobile/edisi/melaka-ns/imam-maut-nahas-jalan-raya-1.118173

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my