loading...

Sunday, December 30, 2012

3 termasuk dua kanak-kanak maut

30 Disember 2012

KOTA TINGGI – Tiga termasuk dua kanak-kanak maut apabila kereta Proton Iswara yang dinaiki terbabas lalu bertembung dengan sebuah kereta Mercedes Benz di Kilometer 24 Jalan Johor Baharu-Mersing dekat sini, tengah hari tadi.

Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Supt Che Mahazan Che Aik berkata, kemalangan dipercayai berlaku apabila kereta Proton Saga dari arah Johor Bahru menghala ke Pulada terbabas dan memasuki laluan bertentangan.

Katanya, ekoran itu kereta Proton Saga tersebut telah bertembung dengan kereta Mercedes yang dari arah Kota Tinggi menghala ke Johor Bahru.

Pemandu Proton Saga, Ating Ak Dasa, 25; Brigeson Megong, 10, dan Laire Tifany Ak Gasah, 6, meninggal di tempat kejadian.

"Kereta Proton Iswara yang dipandu Ating dipercayai hilang kawalan dan memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung kereta Mercedes Benz yang dipandu seorang lelaki," katanya ketika dihubungi, di sini, hari ini.

Beliau berkata, Proton Iswara itu turut dinaiki dua anak lelaki Ating berusia dua dan mereka sekeluarga dikatakan dalam perjalanan pulang ke rumah di Pusat Latihan Tentera Darat (Pulada), Kota Tinggi.

Sumber:
sinarharian.com.my/semasa/3-termasuk-dua-kanak-kanak-maut-1.116647



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my