loading...

Wednesday, August 28, 2013

Kakitangan Jabatan Insolvensi maut



Inalillahi wainailaihi rojiun

28 Ogos 2013
KUANTAN - Seorang kakitangan awam dari Jabatan Insolvensi maut selepas terjatuh daripada motosikalnya yang terbabas di Jalan Tanah Putih, di sini, pagi kelmarin.

Wan Mohd Khairi Wan Zakaria, 31, dari Kampung Teluk Mahang, dekat sini, yang menunggang bersendirian, cedera parah dan disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.

Ketua Jabatan Ketenteraman Awam dan Trafik Negeri, Superintendan Mohamed Fauzi Abdul Rahim berkata, kemalangan kira-kira jam 8.50 pagi itu berlaku ketika mangsa dipercayai dalam perjalanan ke tempat kerja.

Menurutnya, mangsa yang menunggang Modenass Kriss dipercayai dalam perjalanan dari arah Kuantan menghala ke Gambang.

“Ketika tiba di lokasi kejadian, mangsa gagal kawal motosikal lalu terbabas sebelum melanggar besi pengadang jalan. Mangsa yang tercampak ke atas jalan, mengalami cedera parah dan meninggal dunia di tempat kejadian,’ katanya.

Mohamed Fauzi berkata, mayat mangsa dihantar ke Unit Forensik Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan untuk bedah siasat sebelum jenazah dituntut keluarga.

“Hasil siasatan awal mendapati kemalangan berlaku akibat motosikal hilang kawalan kerana ketikaitu, cuaca baik dan jalan lurus. Kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987,” katanya.

Al-Fatihah

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/pahang/kakitangan-awam-tercampak-atas-jalan-1.196219



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my