loading...

Tuesday, May 10, 2011

Digilis Lori Ipoh



Al-Fatihah...

IPOH 9 Mei - Seorang lelaki maut dalam keadaan mengerikan apabila kepalanya digilis tayar belakang sebuah lori selepas motosikal ditunggangnya bergesel dengan kenderaan itu di persimpangan Taman Bertuah, Tasek, di sini hari ini.



Nahas pukul 1 petang itu turut mengakibatkan seorang anggota polis yang sedang mengawal aliran trafik, patah pergelangan tumit kaki kiri ekoran dirempuh seorang penunggang motosikal lain yang leka menyaksikan kemalangan tersebut.

Ketua Polis Trafik Daerah, Deputi Supritendan Mohd. Rodzi Rejab berkata, ketika kejadian, mangsa, Sulaiman Tam, 56, dalam perjalanan mengambil anak perempuannya di sebuah sekolah di sini untuk pulang ke rumahnya di Klebang Restu.

"Bagaimanapun, mangsa yang juga seorang peniaga pasar malam terjatuh apabila dilanggar sebuah lori membawa muatan tiga tan baja dari arah sama.

"Mangsa yang mengalami kecederaan parah mati di tempat kejadian, sementara polis terbabit, Jamaluddin Hussin, 48, kini dirawat di Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB).

"Mayat mangsa turut dihantar ke HRPB untuk bedah siasat," katanya.

Dalam pada itu, isteri Sulaiman, Fauziah Mohd Nor, 50-an, yang bergegas ke lokasi kejadian terpaksa ditenteramkan orang ramai selepas wanita berkenaan gagal mengawal perasaan sejurus melihat mayat suaminya terbaring di atas jalan raya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my