loading...

Monday, May 9, 2011

BMW Terjunam ke Sungai Bunus


KUALA LUMPUR: Seorang lelaki maut apabila kereta yang dinaikinya bersama dua yang lain termasuk seorang wanita dipercayai hilang kawalan sebelum terjunam ke dalam Sungai Bunus berhampiran Jalan Munshi Abdullah di sini pagi tadi. 

Pegawai Turus Siasatan dan Perundangan Trafik Kuala Lumpur, DSP Abdullah Roning berkata kejadian berlaku kira-kira 3.10 pagi apabila kereta yang dinaiki D. Parameswaran, 31, yang datang dari Jalan Ampang menghala ke Jalan Dang Wangi, hilang kawalan apabila sampai di selekoh Jalan Munshi Abdullah. "Sampai di selekoh lampu isyarat Jalan Munshi Abdullah, kereta mangsa terbabas dan melanggar penghadang kiri jalan lalu terjunam ke dalam Sungai Bunus dan tenggelam," katanya kepada Bernama.

Beliau berkata Parameswaran yang berasal dari Taman Andalas, Klang, merupakan penumpang hadapan dan mati di tempat kejadian manakala pemandu dan seorang lagi penumpang dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk rawatan.

"Mayat dibawa ke Unit Forensik HKL untuk bedah siasat dan kes disiasat di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (JPJ) 1987," tambahnya. 

Untuk lihat Lebih banyak gambar... layari http://ondscene.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my