loading...

Sunday, December 2, 2012

Treler rempuh lori ikan


3 Disember 2012
KOTA BHARU - Seorang pemandu treler, nyaris maut apabila lori treler yang dipandunya merempuh sebuah lori muatan ikan yang dipercayai dari arah Tok Bali, Pasir Puteh ke Kota Bharu di simpang Peringat, di sini, pagi kelmarin.             

Kejadian kira-kira jam 10 pagi itu menyebabkan pemandu terbabit mengalami kecederaan di badan dan tangan selepas dikatakan gagal mengelak lori berkenaan di persimpangan lampu isyarat.                                 

Menurut saksi, Rosni ismail, 42, ketika kejadian, dia sedang menjalankan kerja-kerja mengecat di dalam kedai yang terletak kira-kira 50 meter dari tempat kejadian.                                            

“Saya hanya keluar dari kedai apabila dikejutkan dengan bunyi dentuman kuat.                                          

“Bila saya jenguk keluar, saya lihat ada sebuah lori treler dan lori ikan tersadai di tengah jalan,” katanya.

Rosni berkata, bagaimanapun kedua-dua pemandu lori berkenaan tidak mengalami kecederaan parah dan pemandu lori treler itu di bawa ke hospital untuk menerima rawatan susulan.                                    

“Rempuhan berlaku begitu pantas, dan bila saya keluar dari kedai saya lihat lori treler itu mengalami kerosakan yang teruk.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/kelantan/nyaris-maut-treler-langgar-lori-ikan-1.109158


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my