loading...

Tuesday, November 19, 2013

Maut rempuh belakang lori sampah




Inalillahi wainailaihi rojiun

19 November 2013
KOTA BHARU - Seorang pekerja restoran makanan segera di bandar ini maut selepas motosikal yang ditunggangnya terbabas lalu melanggar lori sampah di Jalan Baung, di sini, malam Sabtu lalu.

Mangsa, Ahmad Fikri Hashim, 20 menaiki motosikal Yamaha Ego dalam perjalanan pulang dari tempat kerjanya di pasar raya Tesco menuju ke rumah di Pengkalan Chepa.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, ketika sampai di Jalan Baung, mangsa terlanggar belakang sebuah lori sampah yg sedang mengangkut sampah di kawasan berkenaan.

“Akibat perlanggaran itu, mangsa terjatuh dan mengalami kecederaan parah dan dihantar ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), dengan bantuan ambulans.

“Mangsa disahkan meninggal dunia pada jam 9 malam kelmarin di wad Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian,” katanya.

Azham berkata, hasil bedah siasat mangsa mengalami kecederaan parah di kepala yang menyebabkan kematiannya. Kes disiasat si bawah seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

Al-Fatihah

Sumber:
http://www.sinarharian.com.my/edisi/kelantan/penunggang-maut-1.222200




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my