loading...

Monday, September 9, 2013

Calon PMR parah rempuh kereta



9 September 2013
PORT DICKSON - Seorang calon Penilaian Menengah Rendah (PMR) parah apabila motosikal ditunggangnya merempuh sebuah kereta di hadapan Golden Straits Villa Resort, awal pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira 1.20 pagi itu, mangsa, Mohd Sulaiman Zulkufli, 15, menunggang motosikal berasingan bersama dua lagi rakannya dari arah Telok Kemang ke Port Dickson, sebelum merempuh belakang kereta Proton Satria dipandu seorang lelaki berusia 39 tahun yang keluar dari simpang Pantai Bagan Pinang menuju ke Port Dickson.

Saksi kejadian, Mohd Taufik Mohd Yusof, 23, berkata, ketika kejadian dia, memandu kereta dari Pantai Bagan Pinang dan berada di belakang kereta Proton Satria berkenaan.

“Ketika menunggu untuk keluar dari simpang, saya nampak sebuah motosikal tiba-tiba merempuh belakang kereta Proton Satria yang berada di depan saya. Mangsa melambung dan jatuh di atas bumbung kereta itu,” katanya.

Sementara itu, abang mangsa, Suhairi, 19, berkata, adiknya dihantar ke Hospital Port Dickson sebelum dikejarkan ke Hospital Tuanku Ja'afar, Seremban.

"Kerana parah di kepala, adik saya dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk rawatan lanjut.

"Selain itu, adik saya juga patah kaki dan tangan kiri selain beberapa kecederaan kecil di badan,” katanya. Pemandu kereta Satria yang memandu bersendirian tidak cedera.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/parah-rempuh-kereta-1.200197



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my