loading...

Saturday, August 17, 2013

suami isteri maut dirempuh Audi



18 Ogos 2013
Georgetown: Sepasang suami isteri maut akibat tercampak kira-kira 20 meter selepas motosikal dinaiki dirempuh kereta dalam kemalangan di persimpangan Jalan Kelawei di sini, tengah malam kelmarin.



Dalam kejadian kira-kira jam 12.30 tengah malam itu, Ooi Kay Beng, 69, dan isterinya, Ong Song Teng, 70-an, menunggang motosikal jenis Honda EX5 dari arah Jalan Kelawei ke Jalan Persiaran Gurney untuk pulang ke Hong Seng Estate, Mount Erskine.

Bagaimanapun, motosikal ditunggang mangsa dipercayai dirempuh dari belakang oleh kereta jenis Audi A4 yang dipercayai terbabas selepas melanggar sebuah Honda Civic yang keluar dari simpang berhampiran Plaza Gurney.


Pemandu Audi A4 itu dilaporkan menghilangkan diri selepas menyedari kedua-dua mangsa mati di tempat kejadian.

Jurucakap polis berkata, siasatan awal mendapati kedua-dua mangsa tercampak kira-kira 20 meter di jalan akibat rempuhan pemandu Audi A4 yang dipercayai gagal mengawal kenderaannya.

Katanya, kemalangan turut menyebabkan pemandu Honda Civic itu terbabas dan melanggar sebatang pokok di kanan jalan.




Terperosok di tepi pokok 

“Kay Beng ditemui terperosok di tepi pokok manakala isterinya tertiarap di jalan. Mayat dibawa ke Hospital Pulau Pinang (HPP) untuk bedah siasat,” katanya di sini, semalam.

Beliau berkata, siasatan dibuat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 dan polis giat mengesan pemandu Audi A4 berkenaan.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Gan Kong Meng, ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat menghubungi Ibu Pejabat Polis Trafik Daerah Timur Laut di talian 04-2181872 atau datang ke mana-mana balai polis berhampiran.



Sumber:
bharian.com.my/articles/Suamiisterimautdirempuh/Article/
tv9.com.my/index.php//beritatv9/tajuk_utama/Pasangan_Suami_Isteri_Maut_Sebelum_Tiba_Di_Rumah.html
sinarharian.com.my/edisi/utara/suami-isteri-maut-dirempuh-belakang-1.192942



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my