loading...

Tuesday, March 13, 2012

Tidak sempat menikmati ais krim

Inalillahi wainailaihi rojiun

KUALA LANGAT: Seorang kanak-kanak berumur empat tahun tidak sempat menikmati ais krim yang dibeli abangnya apabila maut selepas dilanggar sebuah kereta di hadapan rumahnya di Taman Seri Jenjarom, di sini, malam kelmarin.

Wafiyuddin Rosdi disahkan meninggal dunia jam 10.15 malam akibat kecederaan parah di kepala selepas dikejarkan ke Hospital Banting, untuk rawatan kecemasan.

Dalam kejadian kira-kira jam 7.30 malam, mangsa mengejar abangnya yang sedang membeli ais krim daripada seorang penjual ais krim bermotosikal di seberang jalan berhampiran rumah mangsa.

Sumber berkata, sebelum kejadian, mangsa dan abangnya dikatakan terdengar bunyi loceng penjual ais krim sebelum abang mangsa membuka pintu pagar rumah untuk memanggil penjual ais krim berkenaan.

Bagaimanapun, abangnya tidak menyangka mangsa turut mengekorinya dari belakang dan terus melintas jalan memandangkan penjual aiskrim memberhentikan motosikalnya di seberang jalan.

"Mangsa dan abangnya tidak menyedari kehadiran kereta jenis Perodua MyVi dipandu melalui kawasan itu,” katanya.

Ketua Polis Daerah Kuala Langat, Superintendan Nordin Manan, ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan berkata, pihaknya menerima laporan kejadian daripada bapa mangsa, Rosdi Sardi, 40-an, berasal dari Sabah, semalam.

Al-Fatihah

Sumber:
bharian.com.my/articles/Budakmaut__8216_keranaaiskrim__8217_/Article/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my