loading...

Monday, November 25, 2013

Terserempak lembaga lintas jalan?


26 November 2013
Santubong: Kemalangan membabitkan sebuah lori aiskrim di Jalan Santubong di sini, malam kelmarin, diselubungi misteri apabila pemandunya mendakwa cuba mengelak ‘seseorang’ yang tiba-tiba menyeberangi jalan sebelum kenderaan itu terbabas lalu melanggar sebatang pokok.

Kejadian berlaku pada kira-kira jam 8 malam ketika lori dipandu lelaki berusia 27 tahun itu dalam perjalanan dari Bintawa menuju ke pusat bandar raya Kuching sebelum dikejutkan dengan insiden itu.

Sumber berkata, mangsa memberitahu dia menyangka penduduk kampung berdekatan melintas jalan menyebabkan dia cuba mengelak daripada melanggarnya menyebabkan kenderaan itu terbabas lalu merempuh pokok di tepi jalan.

“Sebaik kemalangan itu, mangsa melihat tiada sesiapapun di sekitar lokasi kejadian dan hatinya mula terdetik bahawa seseorang yang dilihat bukanlah manusia.

“Sebelum ini, pengguna jalan raya pernah mengalami situasi sama apabila terserempak lembaga menyerupai manusia merayau-rayau di sekitar kawasan berkenaan terutamanya sebelum jambatan Santubong dari arah Kuching,” katanya.

Sumber:
http://www.hmetro.com.my/articles/Tragediloriaiskrim//Article?HarianMetro



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my