loading...

Thursday, March 14, 2013

Kakitangan AADK maut bergesel lori




Inalillahi wainailaihi rojiun

14 Mac 2013
BENTONG – Hasrat seorang bapa menghantar untuk anak ke sekolah tidak kesampaian apabila maut dalam kemalangan di Kilometer 0.5 Jalan Bentong-Karak kira-kira jam 7.30 pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Bentong, Superintendan Mohamad Mansor Mohd Nor berkata, mangsa, Fairus Izzuan Mohd Baharudin, 33, beralamat di Taman Saga bekerja di Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) Bentong.

Katanya, mangsa dalam perjalanan dari arah Bentong ke Karak menunggang motosikal jenis Modenas Karisma bersama anak lelaki berusia tujuh tahun.

“Apabila sampai di tempat kejadian, motosikal mangsa dipercayai bergesel dengan bahagian belakang sebuah lori tangki dari arah sama dan kemudiannya terjatuh.

“Mangsa kemudian dipercayai digilis tayar belakang lori itu dan disahkan meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah di bahagian kepala,” katanya.

Mohamad Mansor berkata, anaknya pula sempat diselamatkan orang awam dan tidak mengalami sebarang kecederaan.

Katanya, mayat mangsa kemudian di bawa ke Hospital Bentong untuk dibedah siasat sebelum dituntut ahli keluarga untuk dikebumikan.

“Siasatan masih diteruskan di bawah Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 dan orang awam yang mempunyai maklumat diminta tampil membantu siasatan,” katanya.

Sumber:
http://www.sinarharian.com.my/edisi/pahang/tidak-sempat-hantar-anak-kakitangan-aadk-maut-digilis-lori-tangki-1.139443


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my