loading...

Saturday, October 6, 2012

Melambung sebelum digilis treler

7 Oktober 2012
ALOR GAJAH: “Saya nampak penunggang motosikal melambung dan terjatuh di atas jalan sebelum badannya digilis treler, manakala pemboncengnya tercampak ke tebing jalan,” kata Mohd Fauzi Mohamad Nor, 33, yang menyaksikan kemalangan ngeri membabitkan sebuah motosikal dan treler tanpa muatan di Jalan Garing, Machap Baru, di sini, malam kelmarin.

Dalam kemalangan jam 8.30 malam, penunggang motosikal warga Nepal, Tek Bahadur Tamang, 23, mati di tempat kejadian manakala pembonceng dikenali sebagai Santha, 20, parah.

Menurut Mohd Fauzi, ketika kejadian dia memandu dalam jarak 20 meter di belakang treler dan menyedari motosikal ditunggang mangsa bersama rakannya berada di depan kenderaan berat itu.

“Treler berkenaan cuba memotong motosikal dinaiki dua lelaki itu sebelum berlaku pergeseran, menyebabkan motosikal dinaiki mangsa terjatuh.


“Pada masa sama, saya nampak penunggang motosikal melambung di atas jalan sebelum badannya digilis tayar belakang treler, manakala rakannya tercampak ke tepi jalan,” katanya, semalam.


Sumber"
hmetro.com.my/myMetro/articles/Melambungsebelumdigilis/Article/artikelMA


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my