loading...

Saturday, August 11, 2012

Remaja perempuan terperosok bawah lori



11 Ogos 2012
KULIM: Seorang remaja perempuan nyaris maut apabila motosikal yang ditungganginya terperosok di bawah sebuah lori dalam kemalangan di persimpangan lampu isyarat berhampiran sebuah kilang di Kulim Hitech, dekat sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 6.30 petang itu, mangsa berusia 21 tahun dipercayai dalam perjalanan ke tempat kerja sebelum merempuh bahagian tengah treler berkenaan.

Seorang saksi yang enggan dikenali berkata, sebaik tiba di tempat kejadian, dia melihat seorang gadis meraung kesakitan apabila terperosok di bawah treler berkenaan bersama motosikalnya.

Menurutnya, pada masa sama, orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana menyangka mangsa kemalangan itu mungkin mengalami kecederaan serius apabila melihat keadaan motosikal yang remuk.

“Bagaimanapun, mangsa tidak cedera serius lalu dibawa ke Hospital Kulim untuk menerima rawatan,” katanya.

Sementara itu, jurucakap polis berkata, kejadian berlaku ketika treler terbabit dalam perjalanan dari Sungai Kob membelok ke kanan sebaik tiba di persimpangan lampu isyarat itu.

Menurutnya, motosikal yang ditunggangi wanita itu datang dari arah sama dan ingin membelok ke kanan untuk ke tempat kerjanya.

“Akibat kejadian itu, mangsa bersama motosikalnya terjatuh di bawah treler berkenaan. Mangsa cedera di kaki dan punggung dan dibawa ke Hospital Kulim dengan ambulans untuk menerima rawatan,” katanya.

Sumber:
harian-metro-online.com/gadis-meraung-bawah-treler

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my