loading...

Wednesday, May 30, 2012

Warga emas maut dalam kemalangan

SHAH ALAM - Seorang warga emas maut dalam kemalangan membabitkan dua motosikal di persimpangan Jalan Kebun Tambahan-Jalan Kampung Lombong, Seksyen 30 di sini, kelmarin.

Mangsa, L Subramanian, 66, dari rumahnya di Teluk Panglima Garang dalam perjalanan menuju ke rumah anaknya di Puchong.

Sumber polis berkata, dalam kejadian kira-kira jam 1.55 pagi itu, mangsa yang menunggang motosikal jenis EX5, dirempuh sebuah motosikal ditunggangi dua lelaki.

“Siasatan mendapati, mangsa secara tiba-tiba masuk ke persimpangan itu sehingga menyebabkan sebuah motosikal yang datang dari arah Lebuhraya Kesas gagal untuk mengelak.

“Akibat rempuhan itu, mangsa tercampak dan maut akibat kecederaan parah di kepala,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Menurutnya, mayat mangsa dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang untuk bedah siasat manakala dua mangsa lagi hanya mengalami kecederaan ringan dan dirawat sebagai pesakit luar di hospital sama.

Dalam perkembangan sama, polis mengesan saksi kemalangan maut di kilometer 10.2 Lebuh Raya Baru Lembah Klang (NKVE), pada 12 April lalu.

Kemalangan itu melibatkan sebuah motosikal, kereta Perodua Myvi dengan sebuah kenderaan yang tidak dapat dipastikan.

Penunggang motosikal, Yong Kam Yuan, 49, maut di tempat kejadian akibat dilanggar oleh kenderaan yang tidak dapat dipastikan itu.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/selangor-kl/warga-emas-maut-dirempuh-motosikal-1.52122

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my