loading...

Thursday, May 31, 2012

Pacuan empat roda terbabas ke longkang



KUALA LIPIS - Seorang pemuda nyaris maut apabila kenderaan pacuan empat roda yang dipandunya terbabas sebelum terbalik dalam satu kemalangan berhampiran Institut Pendidikan Guru Kampus Tengku Ampuan Afzan, Lipis, kira-kira jam 8.30 pagi kelmarin.

Mangsa, Ali Husin, 33, berkata, ketika kejadian, dia sedang memandu berseorangan dari arah Padang Tengku menuju ke Kuala Lipis.

“Ketika itu, hujan renyai-renyai. Apabila sampai di tempat kejadian, kereta saya hilang kawalan akibat jalan licin dan terbabas ke kanan jalan,” katanya, di sini, kelmarin.

Ali berkata, kenderaan terbabit seterusnya berpusing dan terbalik ke dalam longkang.

Walaupun kenderaan yang saya pandu mengalami kerosakan teruk namun saya tidak mengalami kecederaan.

“Saya bersyukur kerana tidak cedera. Selepas ini, saya akan lebih berhati-hati memandu terutama ketika hujan,” katanya kepada Sinar Harian.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/pahang/kenderaan-terbabas-masuk-longkang-1.52338

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my