loading...

Monday, February 6, 2012

3 Remaja Maut Pulang Dari Futsal



Inalillahi wainailaihi rojiun

JASIN – Kegembiraan empat sahabat dalam perjalanan untuk menjamu selera selepas bermain futsal berakhir tragedi apabila motosikal ditunggangi mereka terbabit dalam kemalangan di Jalan Kesang - Jasin, malam kelamrin.

Dalam kejadian kira-kira 11.45 malam itu kemalangan membabitkan empat motosikal jenis Honda EX5 dan satu Honda Wave menyebabkan tiga maut, manakala dua lagi cedera parah.

Keempat sahabat berkenaan dikatakan dalam perjalanan ke Jasin untuk menjamu selera selepas bermain futsal.

Ketua Polis Daerah Jasin, Superintendan Che Suza Hitam berkata, dua mangsa meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah dan seorang lagi meninggal dunia di Hospital Jasin, di sini.

Mangsa yang meninggal dunia dikenali sebagai Zafran Zainudin, 17, pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Is­­kan­dar Shah; Mu­hammad Nazri Musa, 18, seorang pekerja stesen minyak di Jasin dan Muhammad Firdaus Ibrahim, 19.

“Dua lagi mangsa iaitu Mohammed Izhar, 18, dan Haffiszudin Firdaus, 17, di antara mereka cedera, patah kaki dan kini di rawat di hospital sama.

“Kejadian dipercayai berpunca apabila motosikal yang gagal dikawal Firdaus dari arah Jasin - Kesang bertembung dengan empat sahabat ini dan dipercayai juga berlaku rem­puhan kuat,” katanya.

Al-Fatihah...

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/melaka-ns/nahas-libatkan-lima-motosikal-1.22146


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my