loading...

Friday, June 22, 2012

Pembantu makmal Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang Maut



Inalillahi wainailaihi rojiun  

JENGKA - Seorang lelaki menemui ajal ketika dalam perjalanan ke tempat kerjanya apabila motosikal yang ditungganginya terbabas masuk longkang di jalan berdekatan Universiti Teknologi Malaysia (UiTM) Cawangan Jengka dari bandar Jengka ke Maran.

Kejadian yang berlaku kira-kira jam 8 pagi itu meragut nyawa pembantu makmal Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang, Mohd Sarizi Rahim, 31.

Isteri mangsa, Maznah Hassan, 31, berkata, dia mendapat tahu mengenai kejadian itu setelah menerima panggilan telefon daripada rakan suaminya.

“Sekitar jam 8.15 pagi, kawan baik arwah telefon beritahu arwah ditimpa kemalangan dan minta saya datang segera ke tempat kejadian.

“Setelah tiba di tempat kejadian barulah saya tahu suami saya sudah tiada. Arwah memang tidak sihat sejak seminggu lalu,” katanya kepada Sinar Harian.

Ketua Polis Ibu Pejabat Polis Maran, Deputi Superintendan Ahmad Johari Shahabudin berkata, mangsa dipercayai hilang kawalan lalu terbabas ke sebelah kiri jalan sebelum masuk ke dalam longkang dan meninggal dunia di tempat kejadian.

“Mangsa dipercayai dalam perjalanan ke tempat kerja dari rumahnya di Felda Jengka 10. “Mangsa meninggalkan seorang balu dan tiga anak berusia 7, 3 dan 1 tahun,” katanya.

Dalam kejadian berasingan, seorang guru Sekolah Kebangsaan Sungai Jerik maut apabila motosikal yang ditungganginya terbabas ketika dalam perjalanan dari Felda Ulu Jempol menuju ke Sungai Jerik.

Mangsa, Mohammad Mustafar Mat Said, maut serta-merta di tempat kejadian dan kemalangan dipercayai berlaku kira-kira jam 11 malam semalam.

Al-Fatihah

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/pahang/pembantu-makmal-maut-motosikal-terbabas-masuk-longkang-1.59066

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my