loading...

Saturday, December 28, 2013

Maut ke tempat kerja



29 Disember 2013
AYER KEROH - Seorang pencuci kereta tidak sempat ke tempat kerja apabila maut selepas terbabit dalam kemalangan di Jalan Gapam, dekat sini, semalam.

Mangsa, W R Jeeva Rajah, 24, maut di tempat kejadian akibat cedera parah apabila motosikal ditungganginya terbabas lalu melanggar sebatang tiang lampu.

Mangsa yang menunggang sendirian ke tempat kerja di Bamban, Jasin itu turut terjatuh di tepi longkang konkrit dalam kejadian kira-kira 7.15 pagi.

Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Salehhudin Abd Rahman berkata, Jeeva yang menetap di Tanjung Minyak dekat sini, datang dari arah Ayer Keroh terbabas sendiri ke pembahagi jalan.

“Mangsa yang menunggang motosikal jenis Yamaha 125 terbabas sendiri di pembahagi jalan lalu melanggar tiang lampu sebelum terjatuh di tepi longkang Jalan Gapam berhampiran sebuah kelab golf.

“Dia meninggal dunia di lokasi kejadian kerana dipercayai mengalami kecederaan dan pendarahan di bahagian kepala,” katanya.

Mayat mangsa dibawa ke Hospital Melaka untuk dibedah siasat dan kes siasat di bawah Seksyen 41(1)a Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber:
http://www.sinarharian.com.my/edisi/melaka-ns/maut-ke-tempat-kerja-1.235069



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my