loading...

Monday, October 28, 2013

Bayi terselamat dalam kemalangan empat kenderaan



28 Oktober 2013
TAMPIN – Seorang ibu bersama bayi berusia dua bulan antara yang terselamat dalam kemalangan membabitkan empat kenderaan di Kilometer 4 Jalan Tampin-Gemas, dekat sini, petang kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira 5 petang itu, bayi berusia dua bulan berkenaan, Nur Arisya Syazwana Samsul yang menaiki kereta jenis Proton Persona dikejarkan ke Hospital Tampin, di sini selepas menangis tanpa henti dipercayai kerana terperanjat.

Menurut bapanya, Samsul Mohd Isa, 37, ketika kejadian, dia dan isteri, Nor Haslinda Mohamad, 30-an serta dua anak berusia lima tahun dan dua bulan dalam perjalanan dari Kendong ke rumah keluarga di Batang Melaka.

“Ketika kejadian saya terkejut apabila mendapati kereta di hadapan berhenti secara mengejut dan tidak sempat mengelak daripada merempuh kereta di hadapan. Mujur semasa kejadian, isteri saya sememangnya sedang memangku erat bayi kami.

“Mereka tidak mengalami kecederaan cuma anak kecil saya menangis tanpa henti menyebabkan isteri membawanya ke hospital berdekatan bagi pemeriksaan lanjut,” katanya kepada Sinar Harian ketika ditemui di lokasi kejadian.

Dalam kejadian berkenaan, empat kereta dari arah Tampin iaitu yang paling belakang sekali kereta jenis Proton Persona, Proton Iswara, Proton Saga dan Produa Viva terbabit dalam kemalangan berhampiran lampu isyarat Sekolah Menengah Rendah Agama Repah.

Sumber:
sinarharian.com.my/semasa/bayi-terselamat-dalam-kemalangan-empat-kenderaan-1.214986



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my