loading...

Wednesday, September 26, 2012

Pasangan suami isteri nyari maut


26 September 2012
BATU TUJUH – Kegembiraan pasangan suami isteri yang dalam perjalanan pulang ke rumah, selepas menziarahi ahli keluarga di kampung bertukar cemas, apabila kenderaan dinaiki terbabit dalam kemalangan, dekat sini, petang kelmarin.

Kejadian lebih kurang jam 2.30 petang itu dipercayai berlaku ketika, Ahmad Shahrizad Amran, 39, bersama isteri, Roziana Hasliza Sulaiman, 30, dalam perjalanan dari Kelantan ke Kuantan, selepas pulang bercuti di kampung halaman Roziana dekat Bachok, Kelantan.

Sebaik sampai di lokasi kemalangan di hadapan Sekolah Menengah Teknik Dungun itu, kenderaan Perodua Viva dipandu Shahrizad dipercayai hilang kawalan sebelum terbabas ke kiri jalan, lalu merempuh pokok pinang di kaki lima dan terhumban ke dalam longkang.

Akibat kemalangan itu, kenderaan milik mangsa rosak teruk di bahagian depan serta pintu.

Pasangan suami isteri yang terperangkap di dalam kereta itu bagaimanapun berjaya dikeluarkan dengan bantuan orang awam sebelum dihantar ke Hospital Dungun dengan ambulans Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM).

Ahmad Shahrizad yang berasal dari Ipoh, Perak dan isterinya hanya cedera ringan dan diberi rawatan sebagai pesakit luar sebelum membuat laporan di Balai Polis Dungun berhubung kemalangan tersebut.

Sementara itu, polis masih menjalankan siasatan berkaitan kemalangan itu.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/terengganu/suami-isteri-nyaris-maut-1.88621


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my