loading...

Tuesday, September 27, 2011

Suami Sempat Menjamah Tomyam



Inalillahi wainailaihi rojiun

REMBAU – Seorang pengawal keselamatan Kolej Kemahiran Tinggi Mara (KKTM) Rembau, dekat sini, maut apabila motosikal yang ditungganginya berlanggar dengan sekumpulan kerbau di kilometer enam, Jalan Pedas-Kundur-Linggi, pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 3 pagi itu, mangsa, Bhari Othman, 46, dalam perjalanan pulang ke kediamannya di Taman Pedas Indah, dekat sini, selepas bekerja lebih masa.

:Menurut isteri mangsa, Junaidah Talib, 42, dia terperanjat sebaik mengetahui suaminya maut dalam kemalangan membabitkan perlanggaran dengan sekumpulan kerbau selepas dimaklumkan oleh rakan suaminya sekitar jam 4 pagi pada hari kejadian.

Katanya, dia tidak menyangka kejadian malang itu akan terjadi kerana sememangnya laluan berkenaan sering digunakan suaminya untuk pulang ke rumah.

“Kali terakhir saya berjumpa dengannya ialah ketika suami makan malam sekitar jam 6 petang sebelum bertolak ke tempat kerja.

“Ketika itu, suami sempat menjamah tomyam yang saya masak dan tiada sebarang perubahan ketara ditunjukkan suami kerana arwah memang seorang pendiam,” katanya ketika ditemui Sinar Harian di perkarangan bilik mayat Hospital Tampin, semalam.

Mangsa yang meninggalkan seorang balu dan lima anak berusia 3 hingga 17 tahun dikebumikan di Pedas, petang ini (semalam).

Sementara itu, jurucakap polis berkata, mangsa maut di tempat kejadian setelah mengalami kecederaan parah di kepala.

Katanya, mayat mangsa dihantar ke Hospital Tampin untuk dibedah siasat.

Menurutnya, kemalangan berlaku berdekatan susur masuk ke Tol Pedas Linggi.

Sumber: Sinar Harian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my