loading...

Saturday, July 28, 2012

Terperosok belakang lori



PORT DICKSON - Seorang lelaki maut apabila motosikal yang ditunggangnya melanggar belakang sebuah lori yang diletakkan di tepi lebuh raya.

Sinar Harian difahamkan, kejadian berlaku di kilometer 14.1 Lebuhraya Seremban-Port Dickson kira-kira jam 3 petang, kelmarin.

Jurucakap polis berkata, ketika kejadian, mangsa, S Ravi, 26, menunggang motosikal jenis Modenas GT100 seorang diri.

"Mangsa dipercayai gagal mengelak sebuah lori satu tan yang berhenti di tepi jalan sebelum melanggar belakang lori berkenaan.

"Mangsa yang mengalami kecederaan parah di kepala mati di tempat kejadian," katanya.

Sementara itu, pemandu lori, Mohd Akmal Hijas Mokhtar, 26, berkata, dia bersama empat lagi rakan dari sebuah syarikat kontraktor membuat kerja penyelenggaraan paip Syarikat Air Negeri Sembilan (Sains).

Menurutnya, ketika kejadian dia dan rakan-rakannya berada kira-kira 10 meter di bawah gaung di tepi lebuh raya untuk membaiki paip air Sains.

"Tiba-tiba kami terdengar dentuman kuat di atas lebuh raya sebelum bergegas naik dan melihat sebuah motosikal bersama penunggangnya terperosok di belakang lori," katanya.

Katanya, selepas itu, mereka segera menelefon pihak polis bagi meminta bantuan. Mayat mangsa dihantar ke Hospital Port Dickson untuk bedah siasat dan dituntut ahli keluarga, pagi semalam.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/melaka-ns/maut-terperosok-belakang-lori-1.70796

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my