loading...

Saturday, July 26, 2014

Proton tawar pemeriksaan percuma


KUALA LUMPUR: Sempena cuti Hari Raya Aidilfitri ini, Proton menawarkan pemeriksaan keselamatan 20 perkara secara percuma kepada pelanggannya di beberapa stesen Petronas terpilih.

Program anjuran bersama Petronas itu merupakan sebahagian daripada kempen Petronas Coffee Break.

Proton dalam satu kenyataan berkata selain pemeriksaan percuma, pelanggan juga akan diberikan nasihat mengenai aspek penyelenggaraan enjin dan kereta serta tunjuk ajar mengenai kaedah membezakan alat ganti tulen dan tiruan, selain hadiah sebagai tanda penghargaan.

"Proton mengambil serius keselamatan dan keselesaan pelanggannya. Melalui perkhidmatan dan tawaran yang disediakan pada kempen ini, kami berharap dapat menyumbang ke arah mewujudkan kesedaran kepada pelanggan dan pengguna jalan raya mengenai pentingnya penyelenggaraan kenderaan dan keselamatan," kata Ketua Pegawai Eksekutif Proton Edar Sdn Bhd Azmi Idris.

Katanya menerusi program ini, Proton berharap dapat membantu mengurangkan kes kemalangan jalan raya yang kerap berlaku pada musim perayaan.

Beliau berkata pada Khamis, pasukan Proton akan berada di Petronas 15.3 KM, stesen NKVE Damansara untuk pemeriksaan keselamatan percuma.

Sumber:
http://www.astroawani.com/news/show/proton-tawar-pemeriksaan-keselamatan-20-perkara-percuma-40539



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my