loading...

Saturday, December 10, 2011

Polis cari saksi kemalangan maut

JOHOR BAHRU 9 Dis. - Orang ramai yang menyaksikan atau mempunyai sebarang maklumat berhubung kemalangan maut di Kilometer 33, Lebuh Raya Pasir Gudang di sini pada 26 November lalu diminta menghubungi polis bagi membantu siasatan.

Ketua Polis Daerah Seri Alam, Supritendan Roslan Zainuddin berkata, kemalangan berhampiran Taman Rinting, Masai pada pukul 8.30 malam itu membabitkan sebuah motosikal bernombor pendaftaran JLV 341 dengan sebuah kenderaan yang tidak dikenal pasti yang kemudian melarikan diri menghala ke Johor Bahru dan sehingga kini belum membuat laporan polis.

Menurut Roslan, hasil siasatan di tempat kejadian mendapati, tiada butiran yang jelas dan sebarang petunjuk lain yang boleh membantu siasatan kerana motosikal yang dinaiki mangsa mengalami kerosakan teruk di seluruh bahagian.

Kes tersebut, menurut beliau, disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 dan orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat diminta menghubungi Pegawai Penyiasat, Inspektor Azri Yaacob di talian 07-3860422 atau 07-3865422.

Sumber: Utusan Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my