loading...

Wednesday, February 13, 2013

Ibu Catriona Ross maut



Inalillahi wainailaihi rojiun

13 Februari 2013
IPOH 12 Feb. - Ibu kepada pelakon Catriona Ross, Siti Zawiyah Ab. Rahman antara orang tiga yang maut dalam kemalangan membabitkan sebuah kereta dan bas ekspres di Kilometer 61.8 Lebuh Raya Timur-Barat, Gerik dekat sini awal pagi ini.

Dalam nahas kira-kira pukul 12.40 pagi berhampiran Perhentian Titiwangsa itu, ketiga-tiga mangsa meninggal dunia di tempat kejadian manakala pemandu kereta terbabit cedera parah.

Ketua Polis Daerah Gerik, Supritendan Abdul Manab Bahrum berkata, mangsa yang meninggal dunia dihantar ke Hospital Gerik manakala pemandu pula dikejarkan ke Hospital Taiping untuk mendapatkan rawatan.

Sementara itu, Catriona merayu umat Islam khususnya para peminatnya menghadiahkan bacaan al-Fatihah untuk Allahyarham ibunya.

Catriona dalam laman sosial Facebook berkata, dia masih berduka dengan kejadian mengejut itu dan akan sentiasa merindui Allahyarham.

“Pemergian seorang ibu tidak akan ada galang gantinya. Walaupun pemergian Allahyarham kerana nahas jalan raya tetapi arwah kelihatan seperti insan yang lena dibuai mimpi. Saya akan sentiasa merinduinya," kata Catriona dalam status Facebook beliau.

Dalam pada itu, Catriona memberitahu, jenazah ibunya akan dikebumikan di kampung halamannya di Kota Bharu, Kelantan, hari ini. - UTUSAN

Al-Fatihah

Sumber:
http://www.hmetro.com.my/articles/IbuCatrionaRossmautdalamkemalangan/Article
http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130213/je_04/Ibu-pelakon-Catriona-Ross-maut-dalam-nahas


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my