loading...

Friday, February 15, 2013

Ahli kelab Bikerz maut



Inalillahi wainailaihi rojiun

16 Februari 2013
Subang Jaya: Seorang penunggang motosikal berkuasa tinggi yang berkonvoi bersama lima rakannya maut selepas terbabit dalam kemalangan di kota Bangkok, Thailand, petang kelmarin.

Dalam kejadian jam 5 petang itu, motosikal Yamaha Virago ditunggang mangsa dikatakan bergesel dengan kenderaan berat dipercayai lori ketika keadaan jalan raya sesak teruk menuju ke kota berkenaan.


Muhammad Adzhar Abdul Ali, 32, maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala dan badan.

Menurut ahli kelab Lanun Bikerz, Ridauddin Mohamad Shafir, 35, dia menerima berita itu daripada rakan baik mangsa jam 11 malam iaitu enam jam selepas kejadian berkenaan.


“Arwah bersama lima rakannya bertolak Selasa lalu dan dalam perjalanan ke Bangkok, Thailand bagi menghabiskan cuti di sana sebelum pulang ke tanah air, Ahad ini,” katanya.


“Bagaimanapun, malang tidak berbau apabila dia terbabit dalam kemalangan beberapa kilometer sebelum memasuki kota berkenaan,” katanya.

Katanya, anak ketiga daripada empat beradik itu menyertai kelab motosikal Lanun Bikerz pada 2005 dan aktif menyertai kerja amal yang dianjurkan kelab terbabit.


Difahamkan, jenazah Muhammad Adzhar dijangka tiba di rumah ibu bapanya di SS 15 Subang Jaya jam 2.30 petang ini dan akan disemadikan di Tanah Perkuburan Islam SS 21 bersebelahan pusara bapanya.

Al-Fatihah

Sumber:
http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Mautdilanggarketikakonvoi/Article/index_html


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my