loading...

Sunday, August 5, 2012

Warga Emas Maut Rempuh Pokok

Inalillahi wainailaihi rojiun

5 Ogos 2012
PONTIAN - Seorang warga emas terbunuh selepas motosikal yang ditunggangnya terbabas dan melanggar sebatang pokok di Parit Getah dekat sini, semalam.

Ketua Polis Daerah Pontian, Superintendan Zahaliman Jamin berkata, dalam kejadian jam 10.30 pagi di Jalan Benut - Simpang Renggan, mangsa, Tumiran Sapuan, 62, beralamat di Kampung Parit Mansor, dikatakan dalam  erjalanan pulang dari Pekan Benut ke rumahnya secara bersendirian.

Dia dilaporkan meninggal dunia di tempat kejadian sepertimana yang disahkan oleh anak bongsunya Sakirin Tumiran, 21 yang tiba di tempat kejadian sebaik sahaja dimaklumkan tentang kejadian tersebut.

Polis masih menyiasat kes tersebut dan mayat mangsa dihantar ke Hospital Pontian bedah siasat Sementara itu, Sakirin berkata, dia tidak menyangka ayahnya itu menunggang motosikal ke Benut bagi membeli barangan keperluan walaupun mengalami masalah kesihatan sejak dua minggu lalu ayahnya itu bagi membeli minyak diesel untuk keperluan mereka di Kampung Parit Mansor.

“Saya tidak sangka pagi ini dia pergi bersendirian dan terlibat dalam kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan pulang ke rumah.

“Ayah tidak menunjukkan sebarang perubahan dan sempat berbuka dan bertarawih di masjid bersama kami sekeluarga,” katanya. Sakirin bagaimanapun reda dengan pemergian ayahnya meskipun tidak sempat meraikan Aidilfitri  bersama-sama pada tahun ini.

Allahyarham meninggalkan seorang isteri dan empat anak yang mana dua daripadanya sudah berkahwin.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/johor/warga-emas-maut-selepas-motosikal-terbabas-langgar-pokok-1.73680

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my