loading...

Saturday, August 11, 2012

Suami isteri maut

Inalillahi wainailaihi rojiun

11 Ogos 2012
SERDANG – Tidak sampai 24 jam 'Op Selamat' dilancarkan, sepasang suami isteri maut apabila motosikal ditunggangi kedua-duanya terbabas di Kilometer 17.21 Lebuh Raya Mex, menghala ke Putrajaya di sini malam tadi.

Difahamkan, kedua-dua mangsa dari rumah mereka di pangsapuri Enggang Bandar Kinrara 6 di sini dalam perjalanan ke rumah kakaknya di Putrajaya untuk berbuka puasa.

Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner Abd Razak Elias berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 7.40 petang di Lebuh Raya Kuala Lumpur-Putrajaya ketika mangsa, Mohd Eaddy Afkam Abdul Khalid, 35, menunggang motosikal bersama isterinya, Yusmani Yusof, 28 tahun.

Menurutnya, kedua-dua mangsa yang berasal dari Terengganu maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di bahagian kepala dan badan.

“Siasatan awal mendapati penunggang gagal mengawal pemanduan menyebabkan motosikal itu terbabas dan kedua-duanya tercampak ke atas jalan.

Abd Razak berkata, mayat kedua-duanya dituntut keluarga masing-masing dan dibawa ke Terengganu awal pagi tadi untuk dikebumikan.

Beliau berkata, kes disiasat di bawah Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sehubungan itu, orang ramai yang menyaksikan kejadian diminta menghubungi Pegawai Penyiasat Cawangan Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah Serdang, Inspektor Mohd Alfian Mohd Zainal di talian 03-80742222 untuk membantu siasatan.

Sumber:
sinarharian.com.my/semasa/suami-isteri-maut-ketika-dalam-perjalanan-untuk-buka-puasa-1.75598

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my