loading...

Sunday, August 5, 2012

Budak 2 tahun maut dalam pertembungan


Inalillahi wainailaihi rojiun

KOTA TINGGI – Dua maut apabila kenderaan dinaiki bertembung sesama sendiri di Kilometer 36.5 Jalan Johor Bahru – Mersing dalam kejadian jam 2.15 petang, kelmarin.

Dalam kejadian berhampiran Pasar Borong Majlis Daerah Kota Tinggi (MDKT) yang melibatkan kereta Proton Gen 2 dan Perodua Kelisa itu, dua lagi mangsa cedera parah.Mangsa yang maut ialah pemandu Proton Gen 2, Mohamad Azrul Baharun, 28, dan kanak-kanak yang menaiki Produa Kelisa, Muhammad Farhan Najmi Effendy, 2 setengah tahun.

Manakala, mangsa yang cedera parah ialah Effendy Jumaat, 34, dan Nur Farhani, 6 tahun, di mana kedua-dua mangsa adalah bapa dan kakak kepada Muhammad Farhan Najmi.

Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Suprintendan Che Mahazan Che Aik ketika mengesahkan kejadian berkata, jenazah kedua-dua mangsa telah dibawa ke Hospital Kota Tinggi (HKT) untuk bedah siasat sebelum dituntut keluarga masing-masing.

“Siasatan awal mendapati pemandu Proton Gen 2 yang datang dari arah Johor Bahru itu dipercayai telah gagal mengawal kenderaannya lalu masuk ke laluan bertentangan sebelum merempuh Perodua Kelisa yang datang dari arah Kota Tinggi,” katanya.

Al-Fatihah

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/johor/budak-maut-kereta-bertembung-1.73952

1 comment:

  1. semoga arwah abg azrul ditempatkan di kalangan org2 beriman dan beramal soleh..amin.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my