loading...

Wednesday, March 23, 2011

Peniaga Maut Terhumban ke dalam Gaung


KAMPAR - Seorang peniaga terbunuh manakala rakannya cedera parah apabila kereta yang mereka naiki terbabit dalam satu kemalangan di Kilometer 306.7 Lebuhraya Utara-Selatan dekat Gua Tempurung dekat sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Kampar Supt Abdul Aziz Salleh berkata Thai Keen Chong, 33, yang berasal dari Malim Nawar, Kampar, meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala.

Beliau berkata kejadian berlaku pada kira-kira pukul 12.15 tengah hari apabila kereta Toyota yang dipandu Thai dalam perjalanan dari Kampar ke Ipoh itu dikatakan gagal dikawal lalu terbabas ke kiri jalan sebelum tercampak ke dalam gaung sedalam tujuh meter.

Beliau yang dihubungi hari ini berkata, mayat Thai dihantar ke Hospital Kampar untuk dibedah siasat, manakala rakan Thai, Goh Soon Fook, 35, dari Ipoh yang mengalami kecederaan parah di kepala, sedang menerima rawatan di Hospital Raja Permaisuri Bainun.

Beliau berkata, akibat kejadian itu, kedua-dua ahli perniagaan itu tersepit dalam kereta berkenaan, dan anggota bomba dipanggil untuk mengeluarkan mereka.

 MPV terhumban gaung berhampiran Gua Tempurung pada tahun lalu


Sumber: sinarharian.com.my 24 Mac 2011

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my