loading...

Saturday, August 3, 2013

Maut saat isteri sarat mengandungkan

Dosivan maut kemalangan di Kilometer 426.8 Lebuhraya Utara Selatan

4 Ogos 2013
BUKIT BERUNTUNG - “Dia sempat hubungi saya, minta diambil. Bila saya sampai sini dia sudah jadi begini,” kata Arumugan, 35, abang saudara mangsa kemalangan maut di Kilometer 426.8 Lebuhraya Utara Selatan, dekat sini, petang semalam.

Ibu Dosivan meraung lihat Dosivan terlentang berlumuran darah

Arumugan berkata, setibanya di tempat kejadian, mangsa, M Dosivan, 19, ditemui terlentang berlumuran darah manakala motosikalnya terseret kira-kira 10 meter di hadapan.

Menurutnya, Dosivan dikatakan terbabas dan terseret pada besi pengadang jalan sebelum terbabas di lorong kiri menghala Utara.

“Dia baru balik dari jumpa kawan di Bukit Beruntung dan dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Jalan Kenari, Lembah Beringin.

“Saya sedih sebab dia baru berkahwin dan isterinya sarat mengandungkan anak pertama yang dijangka bersalin bulan depan,” katanya.

Lebih menyedihkan mangsa anak bongsu dari lapan beradik meninggal hanya selang sebulan selepas abangnya meninggal dunia.

Suasana memilukan turut dirasai di tempat kejadian apabila ibu mangsa M Puspawali, 49, meraung kerana tidak dapat menahan kesedihan melihat mayat anaknya.
Puspawali dapat ditenangkan beberapa minit kemudian oleh suaminya, R Muniandi, 53.

Sumber:
sinarharian.com.my/edisi/selangor-kl/anak-tak-sempat-jumpa-ibu-1.189935




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my