loading...

Friday, June 10, 2011

Kemalangan Tiga Kenderaan, Innova, Nissan Sunny dan Van


SEREMBAN - Tiga kenderaan terlibat dalam kemalangan di persimpangan lampu isyarat Jalan Seremban-Kuala Pilah dan Jalan Senawang - Paroi berhampiran Pusat Dakwah Islamiah, Paroi dekat sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.30 pagi itu, sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Toyota Innova dari arah Senawang dikatakan hilang kawalan di persimpangan berkenaan lalu terbabas.

MPV dipandu seorang lelaki berumur sekitar 40-an itu seterusnya merempuh sebuah kereta jenis Nissan Sunny yang berada di simpang lampu isyarat untuk membelok ke Jalan Senawang-Paroi.

Sebuah van milik Akademi Latihan Felda dari arah Kuala Pilah menghala ke Seremban cuba mengelak MPV terbabit, namun melanggar satu tiang lampu isyarat di lokasi kejadian.

Bagaimanapun, semua pemandu tiga kenderaan berkenaan dan seorang penumpang van tidak mengalami sebarang kecederaan.

Penumpang van, Mohd Fairus Abd Aziz, 29, berkata, dia dan pemandu dalam perjalanan dari Stadium Tuanku Abdul Rahman menuju ke Kompleks Belia dan Sukan Paroi di sini sebelum kemalangan berlaku.

“Kami baru tiba hari hari di Seremban untuk menyertai Sukan Felda Malaysia bersama warga Felda yang lain. Mujurlah, kami selamat walaupun agak terkejut dengan kemalangan ini,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount

Blogged.my