Sadis, Ngeri Asas Iktibar dan Pengajaran

Sunday, May 29, 2011

Kemalangan Ngeri di Luar Negara

Entri kali ni,, gambar kemalangan dari luar negara... 

MALANG SI AWEK CUN

awek cun bawah ni, dari German kot tak silap... terlibat kemalangan kereta. 
walaupun dia hanya penumpang dibelakang.. tapi ngeri juga... 
wajahnya yg cun selamat.. cuma kaki dia jer hancus...



Ni lah kaki dia.. terpelanting... nasib baik jumpa. 


Ngeri.. hancur pergelangan kaki..


kudung... sian.. orang lain memandu, penumpang yang jadi mangsa



PELANCONG THAILAND MAUT.

Gadis bawah ni cun juga. emm kemalangan ni berlaku ketika dia melancong di Thailand.



kereta terbalik.. tayar di atas, bumbung dibawah... 

cun pun dah mati.... :(


TERKELUAR USUS

Emmm.. yang ni lagi ngeri. Kemalangan berlaku di Amerika Latin, 
perempuan ni maut digilis tayar lori.


kesan darah pada tayar lori.



kalau berani.. zoom la.. terkeluar usus tu..




KEMALANGAN BAS

Ini adalah gambar mangsa kemalangan bas di Amerika Latin juga. 
Khabarnya, mangsa baru balik dari pekan... naik bas.
Pemandu bas hilang kawalan,, dan terbabas.
berapa kelajuan pemandu bas tu pandu, tak tahu la... tapi kalau tengok gambar, rasanya laju kot.





so, kita di Malaysia ni, hati-hati lah bila berada dijalan raya. 
baik penjalan kaki, penunggang motosikal, dan semua pemandu.. hati-hati lah yer.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Headlines

FeedBurner FeedCount